dinsdag 19 maart 2013

handy in your bag

Tumblr_ksuk56cj6t1qzfmqlo1_500_large
Ieder meisje heeft wel een tas, dat kan een schooltas zijn maar ook een gewone leuke handtas. Ik hoor heel vaak van meisjes/vrouwen dat ze er allemaal rommel in hebben zitten. Dat is super onhandig want je tas wordt er zwaarder van en als je iets nodig hebt kan je het niet vinden. Hier 6 tips voor wat handig in je tas is.

Tumblr_mgvunuijan1s0a7muo1_500_large


Bij mij op school hebben de meeste mensen hun mobiel in hun zak zitten, niet zo mooi want je krijgt er een hele grote bult van op je been. Doe hem lekker in je tas, als je dat doet is het wel belangrijk dat je een hoesje erom heen doet het liefst een hoesje die ook je scherm beschermd. Anders krijg je krassen op je scherm van bijvoorbeeld je sleutels.
 
Tumblr_liu7fthdyg1qe5ynlo1_500_large
make-up is ook altijd handig om bij je te hebben zoals je mascara, lipgloss ect. Alleen niet zo handig is om al die dingen los in je tas te stoppen. Handig om daar voor te hebben is een make-up tasje daar gooi je gewoon al je losse make-up in. Ready to go!
 
Tumblr_lw8b1hf5yu1qcokjko1_500_large
Iedereen heeft meestal zijn sleutels in zijn zak maar ik wil je er wel een tips over geven. Als je je sleutels in je tas doet doe ze dan in een apart vakje dan hoef je voor je telefoon niet perse een hoesje die je beeld beschermd. Als je geen extra vakje heb zou ik wel zo'n hoesje doen.
 
Tumblr_mds98aa6gn1rehgeeo1_500_large
Op zonnige dagen is een zonnebril heel handig. Stop hem standaard in je tas dan kan je hem nooit vergeten
 
 
 Tumblr_ljingeh4tx1qb0hxpo1_500_large
Een portemonnee is ook altijd makkelijk om bij je te hebben. Altijd handig om wat geld bij je te hebben.
 
 
 
Ik heb zelf altijd een rolletje pepermunt mee omdat ik vaak iets wil eten maar niet iets heel groots daarom neem ik altijd rolletje pepermunt mee.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten