zondag 17 maart 2013

what to do on sundays!!??

Het is weer zondag, echt zo'n dag waarop je niks kan doen. Op de meeste plekken is er niks open, alleen in de grote steden zoals Amsterdam zijn de winkels open. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen in de buurt van Amsterdam woont. Dus hier een paar tips voor wat je kan doen op zondag.
1. Ik zie heel vaak dat er mensen zijn de altijd dezelfde broek maar bij 1 of 2 shirtjes dragen, tijd voor verandering! Zondag is een prima dag om daar verandering in te brengen. Trek eens je kast open en pak je kleding eruit, meestal kom je ook dingen tegen waar je niet eens van wist dat je ze nog had. Probeer wat nieuwe outfits te maken. Je zal zien dat sommige dingen best leuk staan bij een andere broek.

2. Ook altijd gezellig om wat met je vriendinnen te gaan doen. Ga samen naar de bioscoop, die zijn meestal wel open. Of ga samen lekkere dingen bakken zoals cupcakes, overal op internet staan recepten om overheerlijke cupcakes te bakken. Ik zal een plaatje van mooie cupcake hieronder zetten.

 
 
 

3. Misschien niet zo'n leuke tip maar wel een superhandige: Ga alvast je huiswerk maken. Dat doe ik ook! je zondag gaat snel voorbij en op de dagen dat iedereen loopt te zeuren dat ze zoveel huiswerk hebben hoef ik meestel nog maar het huiswerk voor 1 of 2 vakken. Zo heb je tijd om doordeweeks ook iets leuks te doen.

Ik hoop dat jullie iets aan mijn tips hadden! Als jullie zelf nog een idee hebben hoor ik dat graag!

groetjes anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten